zondag 21 april 2013

Beste mensen,

Mocht je eerder op mijn blog zijn geweest dan kun je zien dat alle eerdere berichten zijn verwijderd.
Dat heb ik gedaan omdat ik het roer heb omgegooid.
Ik hinkte al langer op 2 geachten en omdat de web winkel niet liep en ik toch inkomsten nodig heb ben ik er op over gegaan om volledig gastouder te zijn.
Dit betekend echter niet dat ik niet meer creatief bezig ben en om die ideeën en dingetjes toch met jullie te blijven delen zet ik het blog zelf verder.
Het leuke aan gastouder zijn is dan wel weer dat ik ook met de kinderen regelmatig creatief bezig ben.
Ook dit wil ik met jullie gaan delen.
Het vervelende is dan echter wel dat ik dit natuurlijk niet voor moeder of vaderdag op de blog kan zetten omdat de ouders het cadeau dan al voor de dag zelf zien.
Mocht je dus op zoek zijn naar een idee en je afvragen of ik er 1 weet neem dan even contact op via eendjemeer@hotmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten